Jak prorazit v reklamě
satirická komedie, VB, 1989 stručná synopse: Dennis je geniální reklamní textař, kterému se nedaří vymyslet slogan ke zbrusu novému krému na akné. Je z toho tak vystresovaný, že mu samotnému vyraší pupínek … narůstající do velikosti obří hlavy, která myslí a mluví! synopse: Pro špičkového reklamního textaře Dennise Bagleye jsou lidé jen směšné ovce, kterým dokáže prodat cokoli… až na zbrusu nový krém proti akné. Dennise jeho tvůrčí krize vystresuje natolik, že mu samotnému vyraší pupínek … narůstající do velikosti obří hlavy, která myslí a mluví! Krátce na to drzý vřed přebírá kontrolu nad Dennisovým životem a vyzradí mu ďábelský plán, jak ovládnout masy. Dennis teď musí sebrat veškerou odvahu a pokusit se zachránit lidstvo – i sebe – ze spárů ohavného beďara!